M-a adormit.

M-a adormit ,până la urmă tăcerea ta infernală / Azi fata ta jucăușă doarme pe o petala / când totul s-a uscat și timpul este mut / A început să moară iubirea noastră de demult .

M-a adormit indiferenta ta ce mă făcea să mă simt în plus / Azi faptele diverse sa trezească emoții au apus/ Ți-am dat atâtea șanse să schimbi finalul nostru trist / Am adormit acum sperând că mâine mai rezist .

M-a adormit într-un final plânsetele inimii mele rupte / Am pacalit-o că le vei auzi până au ajuns să fie mute / Eu am tras de tine ,dar m-am pierdut pe mine / N-am adormit frumos ,ci din lipsa de iubire .

Si în nopțile senine ,nu mai vad stele căzătoare / S-au stins demult degeaba ,și asta rău mă doare / M-a adormit speranța nebună că totul va fi bine / Azi nu mai cred nimic ,azi nu mai cred in tine .

Am fost atât de încrezătoare în iubire încât nu am mai văzut în jur / Ardeam să-ți umplu sufletul în emoții ,dar a rămas tot nul / Și m-au ucis și visele născute pentru noi / Am adormit doar eu ,trădată de al nostru niciodată noi.

Iar dacă până ieri refuzam sa dorm ,crezând că pierd momentele noastre în doi / Azi somnul e morfina ce mă alina de cuvântul noi / Am adormit în încercările mele de a simți iubirea ta / M-a adormit dezamăgirea iubitului ce nu l-am putut avea .

Și astăzi nu mă mint ,sperand că tu undeva poate mă mai dorești / Iubirea noastră nu a supraviețuit nici cu toate eforturile supraomenești / Sa știi că niciodată nu mă vei mai vedea / M-a adormit pentru vecie neiubirea ta .

Irina

9 gânduri despre „M-a adormit.

  1. Asa-i iubirea artificiala, ireala, falsa, virtuala, de nu te-adoarme, sigur de oboseala te omoara. Daca poemele ramân doar slove si simboluri colorate, e ca si cum ai adormi, citind o proza de iubire într-o carte… 🙂 ))

    Un Weekend frumos, cald si luminos, draga Mira & Irina !

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.