Octombrie confuz

Te-am vazut luni ,erai la gara..
Aglomerat de parca sigur ai uitat ceva..
Ai vrut sa spui cuiva de mine.
Sau sa intrebi adresa mea.
Si-ai incercat ,dar te-a oprit destinul..
Sau poate gandul ca iti sunt trecut.
Afara-i frig,si lume muta.
Pune pe inimă alt anotimp.
Ca uite vine bruma peste inima ta.
Iar gandul ca ma pierzi iti face vizite
Stiu ,atunci tu ai plecat.
Si ti-ai promis absurd ca vei uita de mine.
Dar ziua aia blestemata.
Cand timpul s-a oprit in loc.
Si trenurile au refuzat sa plece.
Doar ca sa te vad parca eu..
Eram acolo,tu erai aici.
In alta lume ,alta viata.
Doar semne ca ai fost aici .
M-ajuta acum sa te gasesc odată..


Paradox sau nu ,te-am vazut cu ea.
De mana pe strada,de parca uitai ca mori pe dinauntru.
Esti anonim si ucigas de inimi.
Si sper că viata ta fie un infern subtil.
Sa suferi exact cum sufera vara.
Cand vede ca iarna o ingroapa incet
Sa fii cu cea mai frumoasa fata.
Si in mintea ta sa iti apar eu
Sa îți repeți „Cum e posibil”?
Și răspunsul sa-l dețin chiar eu!
Și ploile de mai nu te îngroapă
Dar zilele de august te ucid încet..
Îți amintesc de un nume și de-o data
Și tare îți vine să le cerți..
Dar destinul nu e despre asta!
Nici despre tot ce ai vorbit sau ai cantat.
Ai un demon în tine ce te roagă..
Sa ma urăști,dar știi ca n-ai putea.
Asa ca fiecare dimineață va fi o tragedie .
În fiecare apus ma vei vedea .
Vei spune unei alte ea de mine.
Dar nu și despre lupta de a ma uita!


Mira.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.