Trecut.

Nu !Eu nu am fost mereu așa,
Am fost și rea și buna,
Am fost mai dură uneori
Dar nu mai dură decât tine!
Am fost eu cea vinovata?
A fost oare ,vina mea?
Că n-am știut să-ți spun Adio
Atunci când probabil trebuia.
Am fost cea mai naiva fata
Că am crezut că pot să te iubesc
Sa te Alint in nopți de vară
De asta ,nu mai ești.
Am incercat de toate și cam totul
Resurse nu mai am demult
Nu mi-a ajuns iubirea noastră
Mai mult,ea m-a durut.
Îți mulțumesc că m-ai trimis la realitate
Am dormit și am visat destul
Și aș fi fost dispusă să mai dorm
Dar nu te-am mai visat de-atunci !
Și timpul trece pentru tine
Minute ,ore toate s-au trecut.
Am trecut pe lângă tine
Probabil ,ai uitat să mă saluți!
M-am întors să te mai vad odată
Și nu păreai nici tu mai fericit
Erai cu gândul tău departe..
Și cu gândul meu aici!
Te prefaci că nu îți pasă
De mine și de tot ce -a fost
Dar te întrebi in nopți de vară?
Daca probabil, mai iubești.
Nu mai vorbesc deja de tine.
Dar tu vorbește daca poți.
Să-ți amintești frumos de mine
De tot, ce eu ți-am fost!
Încă un punct încheie o poveste
Încă o vara incepe și s-a dus.
Încă o noapte fara tine
Încă o clipă, înainte să te duci!

Mira

English version:

I was not always like that,
I was bad and good,
I was tough sometimes
But it’s not harder than you
Was I the guilty one?
Was it my fault?
That I did not know to tell you Good-bye.
When it was supposed to be.
I was the most naive girl
That I thought I could love you
Let me join you in the summer nights
That’s why ,now you’re not here
I tried everything and everything
I do not have resources anymore
My love has not come to us
Moreover, it hurt.
Thank you for sending me to reality
I slept and I dreamed enough
And I’d be willing to sleep
But I did not dream of you since then
And time passes for you
Minutes, hours have all passed
I passed by,
You probably forgot to salute me!
I’ve come back to see you again
And you did not look even happier
You were with your thoughts away.
And with my thoughts here!
You pretend you do not care
About me and everything
But you ask yourself on summer nights?
If you probably love it.
I’m not talking to you anymore.
But you’re talk about me if you can.
Remember me well
Everything I’ve ever been to you!
One more point ends a story
Another summer begins and goes away.
One more night without you
Another moment, before you go!

Mira.

21 de gânduri despre „Trecut.

  1. Gândul, ideea, este imateriala, iar pentru a le realiza în plan material, obiectiv, uneori nu este suficienta aceasta viata scurta, relativa, efemera si imprevizibila, în care constiintele si sufletele sunt angrenate de imitatii virtuale înselatore, pierzând reperele adevaratelor valori atemporale ale iubirii naturale, simple, neconditionate, sacrificatoare, fara prejudecati… 😉

    Apreciat de 1 persoană

      1. Crede, spera, lupta, rabda,persevereaza iubind absolut Viata, acceptând, iertând si multumind lui Dumnezeu pentru toate lucrurile,care în acest contextn îti vor fi mereu favorabile chiar daca aparentele par contrare.

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.