Din iulie(2)

Acum e gol locul tau,și nu mai vine nimeni!Dar nici nu mai aștept,că știu că nu mai trebuie.Si totuși?Ce sa fac?Ce sa fac ,sa scap de dorul asta impertinent?Tu cum faci?Cum ai uitat de micuța ta ,atât de repede? Poate că te-ai axat pe munca,ar fi de înțeles atunci,dar seara?Cine e in locul meu?E iulie,dar serile mă întâlnesc parca mai repede..eu însă,mă bucur cumva de ele.E 10 PM ,iar mi-e mie deja somn..adorm dar am coșmaruri din care mă trezesc cu greu..Iar cand o fac,nu e nimeni ,de ce ?Că ai ales sa pleci.E iulie,e Târziu ,dar mâine va fi și mai târziu.Imi repet că trece,dar devine mai greu ..Și cerul e mai întunecat.Ma uit la stele ,sunt atât de departe..exact ca tine..mă întreb dacă tu le vezi,și ele îmi știu durerea și mi-o striga cu ecou .Dar nu le auzi..tu dormi.Atat.Va fi târziu pentru tine cand te vei întoarce..Nu știu dacă locul meu e gol,dar știu că nu m-ai uitat!Știu ,exact cum știu că iulie va trebui sa plece curând..Mă așteaptă August. Dar iulie îmi spune sa aștept.Asa că …a fost iulie,un iulie mai rece, specific unei inimi ,ce cândva obișnuiai să o iubești.

Mi-e frig,

Mira.

English version

Now is your place empty, and no one comes, but I do not wait any longer, that I know I do not need it anymore.However, what can I do, to get rid of this impertinent longing ?How are you doing? by your little one, so fast? Maybe you focused on work, it would be understandable then, but in the evening? Who is for me? It’s July, but the evenings meet me faster than I do, but I’m glad of them. I’m already sleeping .. but I have nightmares I can hardly wake up .. And when I do it, there’s nobody, why? That you chose to leave. It’s July, it’s late, but tomorrow it will be even more I’m repeating that it passes, but it gets harder. And the sky is darker. I look at the stars, I’m so far … just like you … I wonder if you see them, and they know my pain, I do not know if my place is empty, but I know you have not forgotten me! I know, just how I know July will have to go soon.

I wait for August. But July tells me to wait. So … it was July, a cold July, specific to a heart you once used to love.

I’m cold,

Mira.

7 gânduri despre „Din iulie(2)

      1. Cu Mult Drag !
        Trebuie să fim optimiști și să nu ne pierdem cu firea, chiar dacă uneori așteptările parca sunt chinuitoare, de ori ce natură ar fi ele..

        Așa că Mira dragă să ști că totdeauna așteptarea a fost încununată de mari Răsplătiri..!

        Cu Bucurie Înainte !!!

        Apreciat de 1 persoană

  1. De a plecat un muritor, un iubitor de sine,
    si te-a lasat cu Sufletul si inima ranita, trista,
    înlocueste-l cu Hristos Iisus, cred ca e bine,
    El Si-a sacrificat viata-n trup si pentru tine,
    cu El te vei simti eliberata, fericita si iubita…

    Un Weekend binecuvântat cu liniste si pace, Suflete dragi, Mira & Irina !

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.